CD&V Maldegem verwelkomt vele nieuwkomers en kandidaten met bestuurservaring op de lijst: studenten, werknemers, leerkrachten, mensen uit de zorgsector, landbouwers, .... Een ploeg met ervaring, vernieuwing en verjonging. Een echte volkspartij geeft immers kansen aan iedereen en aan alle leeftijden. We zijn verheugd om 2 kandidaten bekend te maken: Boudewijn De Schepper en Omer Van Caeseele.

Boudewijn (70) is een bekende: voormalig schepen en gemeenteraadslid uit Adegem. Hij is alom bekend voor zijn gedrevenheid, hulpvaardigheid, positiviteit en op tijd en stond een kwinkslag in het Adegemse dialect.

Omer (68) uit Donk is onze meest trouwe bezoeker van de Maldegemse gemeenteraad. Elke maand volgt hij alert de gemeenteraadszittingen en de politieke debatten. Hij is dus zeer goed op de hoogte van het reilen en zeilen van de Maldegemse lokale politiek. Omer is tevens een zeer gewaardeerd stielman: hij maakt de mooiste kunstwerken in hout.

We zijn verheugd dat deze actieve senioren onze lijst zullen versterken.